360 grader Amazon Marketing Bureau

Vi tilbyder

Herunder ser du vores typiske samarbejdsstrukturer med vores kunder. Har din virksomhed specifikke behov og ønsker til enkelte eller  dele af pakkerne, så tøv endelig ikke med at kontakte os – det er selvfølgelig helt uforpligtende. 

I tvivl om indholdet? Få en uddybning af de enkelte dele længere nede på siden.

Light

Markedsanalyse

Få indblik i jeres potentiale

Strategi

Vi hjælper med at lægge jeres 

strategi på Amazon

Kontooprettelse

Nem opsætning af konto

Produktopsætning

Produktion af tekst, oversættelse og billeder

Amazon SEO

Vi gør jeres produkter mere synlige 

på organiske søgninger

Amazon PPC

Få gang i salget med betalt annoncering​

Optimize

Markedsanalyse

Få indblik i jeres potentiale

Strategi

Vi hjælper med at lægge jeres 

strategi på Amazon

Kontooprettelse

Nem opsætning af konto

Produktopsætning

Produktion af tekst, oversættelse og billeder

Amazon SEO

Vi gør jeres produkter mere synlige 

på organiske søgninger

Amazon PPC

Få gang i salget med betalt annoncering​

Pro

Markedsanalyse

Få indblik i jeres potentiale

Strategi

Vi hjælper med at lægge jeres 

strategi på Amazon

Kontooprettelse

Nem opsætning af konto

Produktopsætning

Produktion af tekst, oversættelse og billeder

Amazon SEO

Vi gør jeres produkter mere synlige 

på organiske søgninger

Amazon PPC

Få gang i salget med betalt annoncering​

Bliv klogere på de enkelte dele af samarbejdet herunder

Markedsanalyse

Uden at have erfaring med Amazon kan det være svært at vurdere, hvor stort et potentiale din virksomhed og produktportefølje har på Amazon, samt hvilke lande der eventuelt skal fokuseres på. Vi laver derfor en markedsanalyse ud fra netop jeres produkter, hvor vi ser på efterspørgslen af dine produktkategorier og hvor stor konkurrencen er på markedspladsen. Derefter skal markedsanalysen bruges til at vurdere hvilke af dine produkter, som skal sælges. Markedsanalysen er derfor dit grundlag for hvorvidt om din produktportefølje har et potentiale på Amazon eller ikke.  

Hvis din virksomhed og dens produktportefølje har et potentiale på Amazon, skal der fastlægges en videre strategi. En strategi består blandt andet af hvordan dine produkter skal sælges, hvordan skal produkterne håndteres og leveres, hvilke produkter skal have flest ressoucer, afsættelse af budget, samt andre væsentlige faktorer som skaber strategien. Det er i samarbejde med jer, at vi lægger strategien, således at den lever op til jeres ambitioner, samt budget. 

Strategi

Kontooprettelse

At lave en konto på Amazon er som regel aldrig lige til og indholdet kan variere alt efter hvad du vil sælge på platformen. Derfor har vi valgt at tilbyde kontooprettelse for vores kunder, således at det bliver gjort korrekt første gang, så der ikke opstår uventede hændelser under den videre proces. Måden det forløber sig på, er at vi efterspørger de nødvendige dokumenter fra jer og efter godkendt modtagelse, starter vi oprettelsen med det samme.

Dine produkter på Amazon bliver vist i det der hedder Product Detail Page, som er udstillingsvinduet for hvert produkt overfor forbrugerne. Når man skal sælge på Amazon kan man ikke nøjes med at kopiere sine produkttekster- og billeder fra sin webshop. Amazon er en helt anden verden og der er visse restriktioner som skal overholdes når man sælger på platformen. Derudover er der elementer, som virker bedre på Amazon, end på en traditionel webshop. Vi vil med input fra jer, udarbejde den mest optimale Product Detail Page. Herunder ser vi ikke kun på selve produktet, men sammenligner konkurrencen og implementere hvad der fungerer godt. 
Hos Advizon har vi adgang til oversættelser på alle de europæiske markeder, som er Tysk, Fransk, Spansk, Italiensk og Britisk. Vores translatører har sprogende som deres modersmål, hvilket sikre tekster af højeste kvalitet. Derudover har vi også adgang til grafikere, som vil producere de bedste billeder af jeres produkter, tilpasset Amazon. 
Vi vil i samarbejde med jer finde ud af, hvor meget I selv vil stå for, hvis I har nogle af kompetencerne in-house. 

Produktopsætning

Amazon SEO

SEO står for Search Engine Optimization, hvilket er de organiske søgeresultater på Amazon – også kaldet Amazon SEO. Det kan i nogen grad sammenlignes med Google, men på Amazon er det udelukkende købeklare forbruger, som søger efter produkter. For at vise de mest relevante produkter, har Amazon udviklet deres egen søgeordsalgoritme, kaldet A9. Når vi laver SEO Optimering, gætter vi ikke på søgeord, men laver en søgeordsanalyse og derved finder de mest optimale søgeord, ud fra hvad forbrugerene søger efter. Det sikrer, at det netop er dine produkter, som forbrugerne finderDet er også ved de organiske salg, at din avance er højest, da der ikke er brugt penge på betalt annoncering, hvorfor Amazon SEO er der hvor man rigtigt tjener pengene. 

PPC står for Pay-Per-Click, hvilket er den betalte annoncering på Amazons markedsplads – også kaldet Amazon PPC eller Sponsored Ads, som kan deles op i Sponsored Products og Sponsored Brands. Det vil sige de annoncer som forbrugerne eksponeres for, når de handler på Amazon. Det er dog ikke traditionelle annoncer, men såkaldte Native Ads, som er en annonceform der er tilpasset mediet. Det betyder kort, at de fleste forbrugere ikke engang lægger mærke til, at det er en annonce de klikker på. Amazons markedsplads er udviklet til salg, hvorfor det kun er de mest sælgende produkter, som vises øverst i de organiske resultater. Så når et produkt lige er oprettet, vil det ikke have nogen salgshistorik og derfor vises i bunden. Det er her PPC kommer ind i billedet og er det værktøj som skal hjælpe salget igang. 
Der er utallige af annonceringsmuligheder på Amazon og det er forskelligt fra produkt til produkt hvad der virker bedst. Vi tester løbende og struktureret, hvad der virker for netop jeres produkter og skruer op for det som virker, samt tilsvarende ned for det som ikke virker. 
Når vi laver PPC optimering er det ud fra netop jeres ambitioner, samt budget. 

Amazon PPC

Få en uforpligtende snak om mulighederne for jeres virksomhed!